امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی ریزه میزه

اولین قدم

1392/8/3 17:54
نویسنده : مامان سمانه
614 بازدید
اشتراک گذاری

اوایل ١٠ ماهگی شروع کردی به قدم برداشتن خیلی دوست داشتی زود راه بری وبیشترتر شیطونی کنی از همه جا دستتو می گرفتی وبلند میشدی وبعد از چند قدم راه رفتن می افتادی و دوباره تکرار میکردی.

یک هفته که مامان وبابایی اومدن خونمون با خودشون یه وسیله چوبی قدیمی آوردن که امروزی ها بهش میگن واکر نمیدونم اون قدیما بهش چی میگفتن اون واکر مال یه نی نی همسن وسال خودم که زود راه بیوفته که الان واسه خودش خانومی شده و یه دختر ناز به اسم سارا داره خلاصه پسر گل مامان شما رفتی دستتو به واکر گرفتی و ٢بار از یه طرف پذیرایی رفتی طرف دیگه ودیگه ازش استفاده نکردی وخودت راه رفتی ما از تعجب دهنمون باز مونده بود

پسر ١٠ ماه ونیمه من حالا روی پای خودش وایستاده بود قربونت بشم منماچ

همه تعجب میکردن چقد شما زود راه افتادیتشویق

و اولین برف رو هم درتاریخ ٢٢ آذر ٩١ دیدی پسر عزیزم  اولش با تعجب نگاه می کردی بعدخیلی ذوق زده شدی (راستی ٥ روز بعدش تولد یکسالگی شما بود من از خیلی قبل تدارک تولد دیده بودم شمع خریده بودم یه عالمه بادکنک و تزئینات اصن یه روز مخصوص تولد شما با باباجون رفتیم خرید چون تولد شما تو ماه صفر بود من میخواستم یکی از روزا که تولد یکی از اماماست بگیرم که هیچکس موافق نبود وهمه گفتن باشه واسه سال دیگه!!!!)

ولی باباجون یه دوچرخه خوشگل قرمز واسه پسرگلم خرید ممنون باباجونماچ.عموجواد وزن عموجون هم زحمت کشیدن ویه خرس خوشگل واسه تولدت خریدن دستشون درد نکنه  

یکسالگی ٨تا مروارید کوچولو تو دهنت می درخشید عزیز مامانقلب

 

امیرعلی داری چیکار می کنی؟؟

فراموش کردم بگم که علاقه شدیدی به قابلمه وکفگیر وملاقه داشتی وهرجا میرفتیم به جای اسباب بازی با قابلمه هاشون بازی می کردی مثل این عکس

آخرین عکس هم محرم پارساله که شما ١١ ماهه بودی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آرین
6 آبان 92 0:04
قربونش برم چه جیییییییییگرررررریه این پسر.مخصوصا اون عکسش با قابلمه رو که دیدم دلم عش میره براش


مرسی خاله جون
مامان آرین
6 آبان 92 0:10
اینقدر محو عکسای نازگلپسر شدم که یادم رفت تبریک بگم اولین قدم این شاخ شمشاد رو.قدم هات استوار گل زیبا وآفرین به پسر زرنگمون.هزار ماشاالله داری خاله جون. آرین برعکس امیر علی جون دیرتر راه افتادولی الان زلزله است ....
مامان آرین
6 آبان 92 0:20
اینقدر محو عکسای نازگلپسر شدم که یادم رفت تبریک بگم اولین قدم این شاخ شمشاد رو.قدم هات استوار گل زیبا وآفرین به پسر زرنگمون.هزار ماشاالله داری خاله جون.
آرین برعکس امیر علی جون خیلی دیرتر راه افتادولی الان زلزله ایه واسه خودش ....
راستی دوست عزیزم خصوصی دارین


ممنون فرزانه جون که وقت گذاشتی ومطالب رو خوندی
منم آرزو داشتم امیرعلی دیرتر راه بیوفته تا شیطونی هاش دیرتر شروع شه