امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی ریزه میزه

امیرعلی از در ودیوار بالا می رود

1392/8/4 23:10
نویسنده : مامان سمانه
591 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از اینکه پسرکوچولوی ما راه رفتن یاد گرفت یه لحظه نمی شد چشم ازش برداشت یه لحظه هم نمی نشست وای از دست تو امیرعلی شیطون بلا

پسر یکسال ویک هفته ای

بابایی این میز خطرناکه امیرعلی غیراینکه میره روش خیلی هم دورش میگرده خدایی نکرده اتفاقی نیوفته نظرت چیه جمعش کنیم آره فکر خوبیهلبخند

 

وای شما اون بالا چیکار میکنی مثلا اونو جمع کردیمکلافه

رفته بود اونجا واز خوشحالی دست دستی میکرد وخودش روتشویق میکردتشویق

مجبور شدیم خونه رو از وسایل خطرناک پاکسازی کنیم .همه دکوری ها رو جمع کردیم یه گلدون پایه بلند داشتیم که باچسب به دیوار چسبوندیم مبلا رو جابه جا کردیم طوری چیندیم که از اپن فاصله داشته باشه تا چند وقت جلوی در آشپزخونه پشتی گذاشته بودیم که شما وروجک مامان نری وشیطنت نکنی اما شما راهشو پیدا کردی پشتی رو مینداختی و می رفتی در کابینتا رو باز می کردی و آشپزخونه رو زیرورو می کردیکلافه وباز هم یه راه حل واسه رهایی از شیطنت امیرعلی بستن درکابینتا با روبان

و این دوران رو اینجوری گذراندیم امیرعلی اینجا امیرعلی اونجاا امیرعلی همه جا

ببخشید پسرم  بعضی چیزا فراموشم شده و هرچی یادمه رو واست ثبت میکنم.

عاشقونه دوستتت داریم پسرررررررررر گلممممممم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

آرشیدا
5 آبان 92 13:55
سلااااااااام

ماشاله به این پسر کوچولو چه پست باحالی کلی خندیدیم عجب پسرک شیطونی هستی امیرعلیماشاله هزار ماشاله به جونت




سلام ممنون که بهمون سرزدین


مامان آرین
5 آبان 92 23:57
سلام دوست عزیز.خوشحالم بعد مدت زیادی دست پر اومدین.دلم براتون تنگ شده بود.ممنون از کامنت های پرمهرتون.
قربون این پسر شیطون بلا برم من.هزار ماشاالله داری خاله جون.مامانی از طرف من صدتا ماچ کن این گل پسر نازنین رو


سلام عزیزم خواهش میکنم من وقتی مطلب جدیدی از وبلاگ آرین جون میخونم انگار امیرعلی کارجدیدی انجام داده به همون اندازه ذوق زده میشم
ممنون خاله جون
مرمر
7 آبان 92 15:42
اخی عزیزم چقد شیطو بلایی
مرمر
7 آبان 92 15:42
اخی عزیزم چقد شیطو ن بلایی
nira
9 آبان 92 9:32
فداش شم چه شیطونیه خدا حفظش کنه



ممنو عزیزم
بهار مامان غزل
11 آبان 92 18:42
امان از شیطنتهای وروجکها
می بوسمت شیطونک بامزه
مرسی کههمیشه بما سر میزنین


ممنون عزیزم
خواهش میکنم
مامان آرین
14 آبان 92 1:35
سلام مامانی جون.من دوباره اومدم غر بزنم لطفا مامانی جون زودی بیاین از امیر علی جون عکس بذارین وبنویسین منتطریبماببخشین دوست غر غرو گیرتون اومده
مامان سمانه
پاسخ
سلام خاله جون خوش اومدین این وروجک نمیذازه خودمم خیلی دوست دارم زود زود آپ کنم ولی نمیشه
مامان آرین
20 آبان 92 17:17
سلام سمانه جان.خوبین؟راستی یعنی امیر علی اینقدرشیطونه؟اصلا در طول روز نمیخوابه؟از کارای جدیدش کمی بگو اگه میشه؟
مامان سمانه
پاسخ
سلام ببخشید عزیزم دیر جواب دادم دو هفته ای مشغول از پوشک گرفتن امیرعلی هستم
سهیلا مامان ارتا
20 آبان 92 18:23
ماشالله به این شیطون بلا خدا حفظش کنه
مامان سمانه
پاسخ
ممنون
مامان آرین
21 آبان 92 17:21
همواره تجّسم قیام است حسین (ع) در سینة عاشقان ، پیام است حسین (ع) در دفتر شعر ما ، ردیف است هنوز دل چسب‌ترین شعر کلام است حسین (ع) سوگواریتون قبول باشه انشاالله. التماس دعا