امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی ریزه میزه

23ماهگی

1392/8/28 0:03
نویسنده : مامان سمانه
472 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 27 آبان  92 ، بیست وسه ماه از تولد امیرعلی عزیزم میگذرهقلب

چقد تند تند بزرگ میشی عزیز مادر، 23 ماهه پیش واسه به دنیا اومدنت لحظه شماری می کردم وحالا دلم واسه لحظه لحظه این روزها تنگ شده...

هرچی بزرگتر میشی بیشتر نگران آیندت میشم وبیشتر از همه نگران اینم که میتونم طوری تربیتت کنم که توی جامعه  سربلند باشی واقعا سخت ترین کار دنیا تربیت فرزند صالحه که امیدوارم خدا به همه مادرا توانشو بده .

نمیدونم من این روزها کم حوصله شدم یا امیرعلی خیلی شیطون شده ومن در برابرش کم آوردم  یعنی باید اعتراف کنم پسرگل مامان من کم آوردم  به شدت لجباز شدی و حرف حرف خودته اگه کاری رو ازت بخوام انجام بدی درست برعکسشو انجام میدی چه با مهربونی ولبخند چه با دعوا و من نمیدونم با چه زبونی باید با شما حرف بزنم کلافه

بابا محمد و مامان معصومه تو این روزای عزیز کربلا هستن انشالا که امام حسین زیارتشون رو قبول  کنن وما روهم بطلبن...

سعی میکنم زودتر وبلاگت رو به روز کنم عزیزترینم ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان هيراد
28 آبان 92 15:27
سلام عزيزم ممنون كه به ما سرزديد خدا اميرعلي رو براتون حفظ كنه
مامان هيراد
5 آذر 92 23:47
وفا كنيم و ملامت كشيم و خوش باشيم كه در طريقت ما كافريست رنجيدن
مامان هيراد
20 آذر 92 16:03
در گذر تك تك اين ثانيه ها، سپري گشته عمرم اما: به قديمي شدن دوستيها مي ارزد
مهدیار عسلی و مامانی
20 آذر 92 16:16
سلام به امیرعلی گل و شیطون ن.مامانی باید اعتراف کنیم که کم آوردیم.البته مهدیار لجباز نیست ولی اذیت کردنش یه مدل دیگست درهرصورت خدابهمون صبربده.عزیز دلم ممنون که به وبلاگ ما سر زدید.ببخشید که مادیراومدیم علتش این بود که مسافرت بودیم و همین روزا عکساشو میگذارم توی وبلاگ دوستت یعنی مهدیار کوچولو. تولدتم که دیگه کم کم داره نزدیک میشه.پیشاپیش تولدت مبارک عزیزخاله امیدوارم سایه پدر و مادر مهربونت همیشهبالای سرت باشه و همیشه شاد و سلامت باشی.دوستت داریم و میبوسیمت.در ضمن بازم به ما سربزن خوشحال میشیم .التماس دعا
مامان سمانه
پاسخ
ممنون عزیزم خوشحال شدیم که بهمون سرزدین
مامان ارشیا
22 آذر 92 12:57
سلام مامانی مهربونخیلی ناز این پسر دوست داشتنیتون همیشه شاد وسلامت باشه خیلی خوشحالمون کردین اومدین پیشمون با کمال میل لینکتون میکنم
مامان هيراد
25 آذر 92 14:14
سبدي هست در انديشه من كه پراز گل بدهم هديه به تو غافل از آنكه تو خود ناب تري يك جهان گل بخورد غبطه به تو
مامان ارشیا
26 آذر 92 19:39
سلام به مامانی عزیز و پسر دوست داشتنیتونممنون که اومدین پیشمون خوشحالمون کردیناگه موافقین لینکتون میکنم؟؟؟؟راستی وب خوبی دارین و پسرتونم خیلی با نمک و ناز
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزمخوش اومدین ممنون منم لینکتون میکنم ممنونم
مامان هيراد
27 آذر 92 16:53
هندونه بده قاچ كنم لپتو بده ماچ كنم انار بده دون كنم درداتو درمون كنم غماتو بده چال كنم بخند تا من حال كنم يلدا پيشاپيش مبارك
مامان فاطمه
1 دی 92 12:07
تولدت مبارک امیر علی جوون همیشه شاد باشی
مامان سمانه
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان هيراد
4 دی 92 17:33
هيچ باراني ردپاي خوبان را از كوچه خاطراتمان نخواهد شست
مامان هيراد
30 دی 92 9:44
پروردگارا آرامش را همچون دانه هاي برف آرام و بي صدا بر سرزمين قلب كساني كه برايم عزيز هستند جاري بگردان آمين